sehri and aftari dua in Arabic with urdu translation

0
39
sehri and aftari dua (2)
sehri and aftari dua (2)

in this article we will provide sehri and aftari dua in Arabic with urdu translation & image you can easily read and shared with friends .And you can easily put it on your Facebook and WhatsApp status.

Introduction to Ramadan in urdu

رمضان، یا رمضان المبارک، قمری تقویم کا نواں مہینہ ہے جس میں مسلمانوں پر روزے فرض ہیں۔ رمضان اسلامی کیلنڈر میں وہ قیمتی مہینہ ہے جب اللہ تعالیٰ قرآن پاک کا انکشاف کرتا ہے۔ رمضان المبارک کی بابرکت رات میں اللہ تعالیٰ نے قرآن کریم کو آسمانوں اور زمین پر اتارا تو اس رات کو اللہ تعالیٰ نے تمام راتوں پر فوقیت عطا فرمائی اور اسے شب قدر قرار دیا اور فرمایا۔

لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِّنْ اَلْفِ شَهْرٍ.  (القدر،3:97)

ترجمہ:’’شبِ قدر (فضیلت و برکت اور اَجر و ثواب میں) ہزار مہینوں سے بہتر ہے.”

Meaning of Ramadan in urdu

“رمضان” عربی زبان کا ایک لفظ ہے جس کا مطلب ہے “جھلسا دینا۔” یہ مہینہ اس لیے حقدار تھا کہ جب یہ پہلی بار اسلام میں نازل ہوا تو یہ سخت اور شدید گرمی میں گزرا۔ لیکن بعض علماء کا دعویٰ ہے کہ اللہ تبارک و تعالٰی اپنی غیر معمولی نرمی کے ساتھ اس مہینے میں روزہ داروں کے گناہوں کو جلا بخشتا اور معاف فرماتا ہے۔ اس لیے اس مہینے کو “رمضان” کہا جاتا ہے۔

Sehri ki dua in Arabic

sehri and aftari dua
sehri and aftari dua

“وَبِصَوْمِ غَدٍ نَّوَيْتُ مِنْ شَهْرِ رَمَضَانَ”

ترجمہ:“اورمیں نے ماہ رمضان کے کل کے روزے کی نیت کی”

Aftari ki Dua in Arabic

Aftari ki Dua in Arabic 
Aftari ki Dua in Arabic

” اللَّهُمَّ اِنِّى لَكَ صُمْتُ وَبِكَ امنْتُ وَعَليْكَ تَوَكّلتُ وَ عَلى رِزْقِكَ اَفْطَرْتُ”

ترجمہ: “اے اللہ! میں نے تیری خاطر روزہ رکھا اور تیرے اوپر ایمان لایا اور تجھ پر بھروسہ کیا اورتیرے رزق سے اسے کھول رہا ہوں۔”

The Purpose of Fasting in Urdu

روزے کا خاص مقصد اور مضمون یہ ہے کہ اس کے ذریعے سے انسان اپنی حیوانیت اور حیوانیت کا رخ موڑ کر اللہ تعالیٰ کے احکام کی تعمیل کر سکتا ہے، دینی و روحانی احکام کی پابندی کر سکتا ہے اور نفس اور پیٹ کی حرص کو تقابلی طور پر پورا کر سکتا ہے۔ اللہ کا حکم.

انسان کو شہوت کی شدت کو دبانے کا رجحان پیدا کرنا چاہیے۔ چونکہ یہ چیز نبوت اور شریعت کے مقاصد میں سے ایک مقصد ہے، اس لیے تمام شریعتوں میں روزے کا حکم دیا گیا ہے، حالانکہ روزوں کی مدت اور دیگر متعدد احکام امت مسلمہ کے لیے مخصوص ہیں۔

Significance of Ramadan and Fasting in Urdu

جب رمضان المبارک کا چاند نظر آتا تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے۔ “یہ چاند خیر و برکت کا ہے، میں اس پر ایمان رکھتا ہوں جس نے تمہیں پیدا کیا ہے۔”

حضرت جبرائیل علیہ السلام نے دعا فرمائی کہ وہ شخص قتل ہو جائے جس کو رمضان کا مہینہ ملے اور وہ فدیہ حاصل نہ کر سکے، جس پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: آمین! ہمیں رمضان کی اہمیت کا اعتراف حضرت جبرائیل علیہ السلام کی اس دعا اور اس دعا پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے جواب سے کرنا چاہیے۔ قرآن کہتا ہے۔

Quran say 

شَهْرُ رَمَضَانَہ الَّذِیْٓ اُنْزِلَ فِیْهِ الْقُرْاٰنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَ بَیِّنٰتٍ مِّنَ الْهُدٰی وَالْفُرْقَانِج فَمَنْ شَهِدَ مِنْکُمُ الشَّهْرَ فَلْیَصُمْهُط وَ مَنْ کَانَ مَرِیْضًا اَوْ عَلٰی سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ اَیَّامٍ اُخَرَط یُرِیْدُ ﷲ بِکُمُ الْیُسْرَ وَلَا یُرِیْدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَلِتُکْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُکَبِّرُوا ﷲ عَلٰی مَا هَدٰکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُوْنَ.(البقرۃ، 185:2)

ترجمہ: ’’

رمضان کا مہینہ (وہ ہے) جس میں قرآن اُتارا گیا ہے جو لوگوں کے لیے ہدایت ہے اور (جس میں) رہنمائی کرنے والی اور (حق و باطل میں) امتیاز کرنے والی واضح نشانیاں ہیں، پس تم میں سے جو کوئی اس مہینہ کو پالے تو وہ اس کے روزے ضرور رکھے اور جو کوئی بیمار ہو یا سفر پر ہو تو دوسرے دنوں (کے روزوں) سے گنتی پوری کرے، ﷲ تمہارے حق میں آسانی چاہتا ہے اور تمہارے لیے دشواری نہیں چاہتا، اور اس لیے کہ تم گنتی پوری کر سکو اور اس لیے کہ اس نے تمہیں جو ہدایت فرمائی ہے اس پر اس کی بڑائی بیان کرو اور اس لیے کہ تم شکر گزار بن جاؤ۔‘‘

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here