Dua for ramadan 1st ashra ramadan 2nd ashra dua & ramadan 3 ashra dua

0
99
dua for ramadan 1st ashra and ramadan 2nd ashra dua & ramadan 3 ashra duas
dua for ramadan 1st ashra and ramadan 2nd ashra dua & ramadan 3 ashra duas

In this article we will provide dua for ramadan 1st ashra and ramadan 2nd ashra dua & ramadan 3 ashra duas .This is a Daaif (weak) hadith and many scholars do not recognize or recommend this Hadith due to its grade (weak Hadith). However, there are many scholars who still mention this Hadith in their sermons and speeches to motivate Muslims to ask Supplications during this month.

Dua for ramadan 1st ashra

يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ بِرَحْمَتِكَ أَسْتَغيثُ
Oh Everliving, The Everlasting, I seek Your help through Your mercy.

 

رمضان کی پہلی عشرہ کی دعا خود وضاحتی ہے اور ہم اس دعا کے باوجود اللہ کی رحمت مانگ رہے ہیں۔

Ramadan 2nd ashra dua

دوسری عشرہ کی دعا، جسے اردو زبان میں ‘دسرے اشراکی دعا’ بھی کہا جاتا ہے، ایک دعا ہے جسے بہت سے مسلمان رمضان کے درمیانی 10 دنوں میں پڑھتے ہیں۔

اَسْتَغْفِرُ اللہَ رَبِّی مِنْ کُلِّ زَنْبٍ وَّ اَتُوْبُ اِلَیْہِ
I seek forgiveness from Allah for all my sins and turn to Him.

 

دوسری عشرہ کی دعا یا ’دسرے عشرہ کی دعا‘ خود وضاحتی ہے کیونکہ ہم اس دعا کے باوجود اللہ سے معافی مانگ رہے ہیں۔

Ramadan 3 ashra dua

تیسرا عشرہ کی دعا یا رمضان کے آخری 10 دنوں کی دعا، جسے ‘تیسرہ عشرہ کی دعا’ بھی کہا جاتا ہے، رمضان کے آخری 10 دنوں کی دعا ہے اور دنیا بھر کے بہت سے مسلمان رمضان کے آخری 10 دنوں میں اس کی تلاوت کرتے ہیں۔

اَللَّهُمَّ أَجِرْنِي مِنَ النَّارِ
O Allah, save me from the fire (Jahannam).

 

Ramzan ke akhri ashray ki fazilat

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم رمضان المبارک کے آخری عشرہ میں عبادت میں اتنی محنت کرتے تھے جتنی کسی اور وقت میں نہیں کرتے تھے۔

 

لیلۃ القدر رمضان المبارک کے آخری 10 دنوں کی طاق راتوں میں سے ایک ہے اور اس رات میں نیک اعمال کرنا ہزار مہینوں سے بہتر ہے (سورۃ القدر 97:3)۔

 

ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھا: یا رسول اللہ، اگر مجھے معلوم ہو جائے کہ شب قدر کون سی رات ہے تو میں اس میں کیا کہوں؟ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے درج ذیل دعا پڑھی۔

 

اکثر علماء رمضان کے آخری 10 دنوں کے لیے درج ذیل دعا کی سفارش کرتے ہیں کیونکہ وہ حدیث جس میں یہ دعا مذکور ہے وہ درجہ میں صحیح (سب سے زیادہ مستند) ہے۔

 

لہٰذا یہ دعا صرف لیلۃ القدر کے لیے ہی نہیں بلکہ رمضان المبارک کے پورے تیسرے عشرے کے لیے پڑھیں کیونکہ یہ دعا ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے تجویز کی ہے۔ رمضان المبارک کے پورے تیسرے عشرہ میں یہ دعا باقاعدگی سے پڑھنی چاہیے۔

اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّكَرِيمٌ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي
O Allah, indeed You are Pardoning, [Generous,] You love pardon, so pardon me

 

جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے کہ رمضان المبارک کی تین عشرہ کی دعاؤں کے بارے میں علماء کا اتفاق نہیں ہے لیکن رمضان المبارک کی چند دعائیں ہیں جنہیں آپ سال میں کسی بھی وقت پڑھ سکتے ہیں کیونکہ یہ دعائیں صحیح احادیث سے ہیں اور دنیا بھر کے تمام علماء ان کو پورے سال پڑھنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ رمضان کا مہینہ اور سال بھر۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here